Παρασκευή 7 Ιανουαρίου 2011

22:22 sofia/es

Οι πρώτες μου ηλεκτρονικές γραμμές (ελπίζω όχι και οι τελευταίες).
Το μόνο που θέλω είναι να είμαι όσο πιο κοντά γίνεται ή προλαβαίνω στις εξελίξεις... έτσι προέκυψε και το blog sofia/es

Ξεκίνησα με ολίγον facebook και εδώ και 5 μέρες περίπου έχω και twitter (ουάου)... το οποίο ακόμη δεν το έχω εμπεδώσει είναι η αλήθεια. Κάποιους ακολουθώ, κάποιοι μ'ακολουθούν... κάτι μαθαίνω... χμμμμ.... μου αρέσει προς το παρόν αυτή η εξερεύνηση!

Οφείλω να παραδεχτώ δημοσίως ότι η έμπνευση ήρθε από τη γλυκύτατη, φιλτάτη (κυρίως ηλεκτρονική μου) φίλη (γνωριζόμαστε ....αλλά πόσο καιρό έχουμε να τα πούμε ΚαΤ??? ένα χρόνο???!!! και βάλε ίσως) Katdathens την οποία και διαβάζω από τότε που την ανακάλυψα και ομολογώ ότι ζήλεψα (με την καλή την έννοια) τον τρόπο που βρήκε να εκφράζει διάφορες σκέψεις της!!!

Επειδή όλοι μας έχουμε κάτι να πούμε ή να καταθέσουμε αλλά έχουμε εγκλωβιστεί τρόπον τινά... ήρθε η ώρα να μιλήσω!!!
(δεν είπα τίποτα ακόμη... ακόμη... the night is young)

Το 22:22 είναι η ώρα που έγραψα το πρώτο γράμμα στο sofia/es και επειδή αυτό με κυνηγάει τον τελευταίο ενάμιση χρόνο (πραγματικά δηλαδή... όποτε κοιτάζω την ώρα είναι πχ 09:09, 14:14, 22:22 .... κοκ) θα το θεωρήσω γούρικο (έτσι με βολεύει σήμερα)... είδωμεν!!!

Καλώς σας βρήκα!!!
(τώρα αν θα με βρείτε εσείς είναι άλλη κουβέντα)

Sofikouventales?

2 σχόλια:

  1. Ημουν σιγουρη οτι μεσα στο 11 θα γινοταν κι αυτο! Καλή αρχή και καλές αράδες! Κρατα μας συντροφια (κι ευχαριστω για ολα τα καλα λόγια)
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το να αισθάνεσαι ευγνωμοσύνη και να μην την εκφράζεις είναι σα να τυλίγεις ένα δώρο και να μην το δίνεις... και τρελαίνομαι να δωρίζω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή