Σάββατο 8 Ιανουαρίου 2011

Τα της Α-σφάλτου

Είναι μη του σταθεί δίπλα του ή τον προσπεράσει γυναίκα οδηγός... και αν αυτή έχει και γρήγορη εκκίνηση ή/και βαρύ ποδάρι... ποιός είδε τον Σουμάχερ και δεν τον φοβήθηκε!!!
Εκεί που πήγαινε χαλαρός ακούγοντας Χατζηγιάννη... γυαλίζει το μάτι, ανοίγει παράθυρο, αλλάζει σταθμό (μέχρι να βρει τα "πριόνια" ... τα βάζει και τέρμα) και πιάνει γερά το τιμόνι!!!

Σκέψεις συγκεκριμένου άντρα οδηγού:
"τώρα θα δεις τη σκόνη μου".... "είμαι πιο γρήγορος"... "που πας μωρί, ποιά νομίζεις ότι είσαι"... "έχω καλύτερο αυτοκίνητο"... (ειδικά το αυτοκίνητο για τον άντρα!!! ... βασικό εργαλείο)... "να με περάσει ΕΜΕΝΑ γυναίκα!!!" ... "μανάρι, είμαι Ο οδηγός".... και άλλες εύθυμες .... αγορίστικες σκέψεις!!!

Σκέψεις συγκεκριμένης γυναίκας οδηγού:
1. δεν κάνω κόντρες... γενικά... έτσι οδηγάω
2. έχω μάτια και βλέπω ότι έχεις καλύτερο αυτοκίνητο... ανεγκέφαλε!!!
3. αν κάνεις καμάκι... λάθος τρόπο βρήκες... έφυγες και χάθηκες και μήτε που τον απαντήσατε τον Κίτσο τον λεβέντη, τον "ιππότη της ασφάλτου"
4. ταράζεις τον κόσμο χωρίς λόγο και είναι επικίνδυνο (εμένα καρφάκι δεν μου καίγεται)

... και να σου πω και κάτι...?
ήρθε ο καιρός να καταλάβεις ότι ... δεν παίζεις "αυτοκινητάκια" στο δωμάτιό σου!!!

Sofikouventales?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου